wtorek, 7 lipca 2015

Prolog

Szła z opuszczoną głową przez korytarz szkolny. 

Nie wolno ci podnosić głowy, przypomniała sobie. 

Dalej szła z głową w swoim świecie. Poczuła uderzenie, upadła na podłogę. Zupełnie jak w życiu.
- Naprawdę cię przepraszam, to mój pierwszy dzień, chodzę dość roztrzepany - chłopak tłumaczył się jak szalony na co szatynka podniosła kąciki ust.
Przestał mówić widząc jej uśmiech. Był przepiękny, perfekcyjny.

- Nic się nie stało - uciekła z tego miejsca najszybciej jak mogła, widząc przebieg sytuacji.

Stał z otwartą buzią, wpatrując się w miejsce gdzie stała dziewczyna. Nawet nie zdążył zapytać się o jej imię. 

Może się tu uczy?

~~~

Podeszła do niego wysoka blondynka, a stukot jej obcasów obudził go z otępienia.
-Nazywam się Taylor. Taylor Walker i wiedz, że mogę wszystko - powiedziała z emanującą pewnością siebie - Miło było cię poznać, myślę, że się dogadamy - mrugnęła do niego zalotnie.
Wszyscy uczniowie patrzyli na zaistniałą sytuacje i jak zwykle odprowadzali blondynkę wzrokiem aż doszła do swojej elity. 





Normalne zagranie panny Walker, prawie wszyscy chcieli być na miejscu "nowych i przydatnych, których ubóstwiała. A jakby inaczej, skoro w jej mniemaniu (i większości uczniów) szkoła należała do niej i do tego, kogo dopuściła do swojej elity. A "nowi" mogli jej się doskonale przydać.

_____________________________________________________________________________________________

Hola Chicas! Ktoś chciał tu wcześniej. Mam nadzieję, że się spodoba. Ja jak to ja muszę robić dramat. Miałam dwa gify z obcasami i nie mogłam się zdecydować. Właśnie! Będzie duuuuuuużo gifów........ 
Co z tymi szablonami?
Niedługo postaram się wszystko odnowić, ale na razie wyjeżdżam 10-19.
Podoba wam się prolog i fabuła?

Kocham was


xxAlex

4 komentarze:

  1. świetny prolog <3 zapowiada się na prawdę ciekawie, a co do gifów jestem nza może być ich mnóstwo !
    Czekam nn :*
    Przy okazji zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my gosh, kochana..... wiem, odwala mi, zignoruj to xd
    Prolog jest napisany genialnie, tak trochę tajemniczo, a jednak... No i brak mi słowa. Nie no, jestem po prostu idiotką ;p
    Ale nie będę Ci zawracać tutaj głowy użalaniem się nad sobą. Zadowolona? Na pewno :)
    Zapowiada się ciekawie, hmm, intrygująco, że tak powiem.
    Czekam na pierwszy rozdział ;*
    Jak byś się nudziła, możesz wpaść do mnie? -> http://past-our-satellites.blogspot.com/ (och, nie, wtedy się jeszcze bardziej zanudzisz bo mój blog jest nudny xD)

    Lilith Angelice

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja, nowe wcielenie Lox.
    Troch mnie nie było, trochę ominęło, ale zaczynasz od nowa, także nic straconego.
    Jest new opowiadanie. Prolog <3
    Dużo gif'ów- jestem za.
    Zaczęłaś świetnie. Ja wiem, że masz talent, Ty wiesz, że masz talent. Wracaj i pisz. Nic tylko czytać.
    Ściskam
    ~Shy

    PS.
    Ja również założyłam bloga. Zapraszam. Jest tam całkiem świeża jedenastka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog mnie zaintrygował. :)
    Twój styl pisania jest ciekawy, jeżeli całe FF będziesz pisała z perspektywy trzeciej osoby - szacunek, jeżeli jednak klasyczna, pierwszoosobowa narracja - również jestem jak najbardziej za:)
    Uwielbiam rozdziały z gif'ami, tyle że ja nigdy nie mogę czegoś odpowiedniego znaleźć, a jak już znajdę, to zawsze dzień lub dwa po tym, jak go potrzebowałam ;)
    Jestem ciekawa tej Walker, bo ja zwykle lubię czarne charaktery itp. więc.. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    itisnotourloveaiff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń